Het is dan eindelijk zo ver. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Het is dan eindelijk zo ver. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Het is dan eindelijk zo ver.

Blijf op de hoogte en volg Raimond

17 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Maandag 17 september

Het is dan bijna zo ver de vakantie staat voor de deur.
In december ging ik nadenken welke vakantie ik zal gaan doen. Mijn gedachten ging toen uit om de kampeer reis naar Zuid-Afrika te gaan maken.
In januari waren de Djoser-dagen daar navraag gedaan wanneer de goede periode is. Die gaven aan om deze te doen in september dan kan je de walvissen tegen komen. Dat wilde ik wel eens zien, toen ik in Costa Rica was heb ik ze niet gezien.
Dus de reis geboekt kampeerreis Zuid-Afrika. Al snel had ik door dat het niet zo liep. Dat klopte ook wel want ik kreeg 6 weken geleden een brief dat mijn reis naar Zuid-Afrika niet door ging en dat ik wat anders kon gaan zoeken. Dus je gaat dan een beetje kijken naar reizen die op je lijstje heb staan waar je nog graag na toe wil. Dan gelijk al de min en plus punten bekijken en op eens kwam de rondreis Indonesië het beste uit. Het is een reis over de eilanden Sumatra, Java, Bali en Lombok.

Twee weken geleden kreeg ik de lijst van mijn reisgenoten. We zijn dan met 18 personen. Als ik de lijst bekijkt dan zijn het 5 stelletjes, 8 alleen reisde, hier een splitsing van 4 dames en 4 heren. Dan zie ik ook dat er 3 personen uit België komen. We hebben nog geen contact met elkaar gezocht. Dus op Schiphol wordt het kijken wie er in je groep zit. Wie weet zijn er personen die daar al zijn.

Vorige week de hotel lijst gekregen. Via internet gekeken hoe de hotels zijn. Zien er leuk uit. Alleen weet je dat dit op het laatste moment kan veranderen.

Gisteren heb ik dan ook mijn tas ingepakt en het viel mee hoe zwaar die weer was.

Maandag avond gewoon nog even een volleybal training geven. Daarna naar mijn ouders.
Dinsdag morgen zal mijn vader mij dan naar Schiphol brengen.
Het volgende verslag zal ook uit Indonesië zijn. Wanneer weet ik niet dat ligt er aan wanneer ik achter mijn laptop zit en het belangrijkste dat er Wifi is.

  • 17 September 2012 - 18:18

    Marcel:

    veel plezier groetjes marcel

  • 18 September 2012 - 21:18

    Caroline:

    Heel veel plezier in Indonesië. Geniet ervan. Ik wens je (alweer) een top vakantie toe.

  • 19 September 2012 - 17:18

    Mama:

    hallo Raimond,

    we hopen dat alles naar wens gaat daar.
    We zijn vanmiddag weer wezen paardrijden ,en toen weer fijn naar huis.
    Zo dadelijk gaan we ze terug brengen ,
    veel liefs van ons uit Hoek van Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raimond

Hier zal een reisverslag komen van mijn reis door Indonesië. Die ik samen met Patricia gaat doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 55072

Voorgaande reizen:

03 September 2019 - 22 September 2019

Vakantie Cuba

24 September 2018 - 15 Oktober 2018

Rondreis Madagascar 2018

29 September 2017 - 18 September 2017

Rondreis Peru 2017

13 September 2016 - 02 Oktober 2016

Griekenland 2016

25 September 2015 - 16 Oktober 2015

Java, Bali & Lombok

08 September 2014 - 27 September 2014

Marokko

16 September 2013 - 05 Oktober 2013

Maleisie

18 September 2012 - 15 Oktober 2012

Indonesië

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Rondreis Oost-Turkije

17 Oktober 2010 - 09 November 2010

Thailand en Laos

06 November 2009 - 02 December 2009

Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: