5de verslag - Reisverslag uit Kars, Turkije van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu 5de verslag - Reisverslag uit Kars, Turkije van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

5de verslag

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

25 September 2011 | Turkije, Kars

Zaterdag 24 september
We waren in het hotel aangekomen en waren naar de kamer gegaan. Daar hebben gewoon even gezeten in eens klapte Sandra eigenlijk in. Ze kreeg het koud en ging lekker even slapen. Om 19:30 uur hadden we afgesproken om te gaan eten. We zouden naar het dorp gaan maar omdat het aan het regenen was bleven we maar in het hotel eten. Sandra heb ik ook even gehaald om dan ook even te gaan eten. We hebben heerlijk gegeten. Daarna even de Notebook gepakt en ben even op internet gegaan en wezen Skype met mijn ouders. Daarna het bed opgezocht.

Zondag 25 september
De wekker ging om 7 uur af. Na een lekker douche zijn we naar beneden gegaan om te gaan ontbijten. We kregen te horen dat het ontbijt hier heel goed was. Dat klopte ook wel lekker gegeten. Daarna nog even naar boven en om 9 uur zaten we in de bus om naar de locatie Ani het was niet zover rijden maar 43 km. Daar aangekomen konden we met de groep mee lopen of gewoon op eigen gelegenheid daar wandelen. Dat laatste heeft Gerard en Mat en ik gedaan. We kregen te horen hoe we moesten lopen dus dan zal het eigenlijk wel goed komen. We deden het zo om mooie foto’s te maken zonder dat er mensen op staan. Onderdelen die je dan kan fotograferen zijn stadsmuur, kerk van de verlosser, Kathedraal en de vervallen brug we hadden hier 2 uur de tijd voor en die had je ook echt nodig. Sandra had het al snel gezien al die losse puin stenen dus was weer naar het begin gelopen en daar op de stoep in het zonnetje gaan zitten. Terug naar Kars hebben we nog even een foto stop gedaan om de omgeving goed in beeld te krijgen. Bij terug komst een restaurant in gegaan om dar wat te eten het was al tegen 13:00 uur. Na een uurtje de bus in en dan naar het museum daar konden we dan over kleding en tapijten bekijken. Dan even naar het kasteel foto’s dat je dan van de stad kan maken. De dag stad er bijna op en werden in het centrum afgezet om lekker wat voor je zelf te doen. We hebben wat gewinkeld en het was wel weer tijd om eens om te drinken dus een bakkertje in. Daar raken we al snel aan de praat dus dat we alleen maar koffie en limonade hadden gedronken hadden we van de eigenaar ieder 3 thee gekregen. Dan weer verder en water halen voor morgen en gelijk even pinnen. Terug bij het hotel even uitgerust op de kamer om 19:00 uur terug in de lobby om daar wat te gaan drinken. Hier vanuit naar het restaurant waar we een buffet kregen en moesten daar een leuk bedrag voor betalen maar 10 Turkse lieren in plaats van 40 Turkse lieren p.p. We hebben heerlijk gegeten en zijn tegen 22:00 uur naar bed gegaan.

• 25 September 2011 - 19:27

Mama:

jeetje we hadden net de andere gelezen en nu al weer een nieuwe leuk hoor om alles te lezen .Morgen gaan pa en ik lekker een nachtje weg ,veel liefs van ons

• 25 September 2011 - 21:11

Rosemary Wabbijn:

Hi Raimond en Sandra, ik vind het heel gezellig de verslagen te lezen, ik denk wel dat jullie ook tonnetje rond terugkomen want ik lees niet anders dan dat jullie heerlijk hebben gegeten... :-), fijne voorzetting van jullie vakantie en ben benieuwd naar het volgende verslag.. groeten, ook van Rob en de rest van de family