Het is dan eindelijk zo ver - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Het is dan eindelijk zo ver - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Het is dan eindelijk zo ver

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

02 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Het is dan bijna zo ver de vakantie staat voor de deur.
In december gingen we nadenken welke vakantie we zouden gaan doen. Mijn gedachten ging toen uit naar Marokko te gaan. Dit met Patricia over gehad en zouden dan ook in januari bij Djoser naar kijken.

In januari waren weer de Djoser dagen. Hier gingen we met ze tweeën naar toe. De gedachten om dan naar Marokko te gaan. Want we zouden dit jaar ook nog tussen door naar Istanbul gaan. We hebben wat informatie opgenomen en aan het eind van de dag hebben we besloten om dan naar Marokko te gaan.

De voorbereiding is nu rustiger verlopen dan vorig jaar. Dus dat help dan wel weer een beetje. Al onze gegevens zijn binnen en zondag kunnen we dan al inchecken wel gezegd onze stoel reserveren.
We vliegen niet rechtstreeks. Eerst naar Frankfurt daar overstappen op een ander vliegtuig om dan naar Casablanca te gaan.

De volgende steden doen we aan. Casablanca, Rabat, Chefchaouen, Volubilis, Meknès, Fès, Azrou, Midelt, Erfoud, Erg Chebbi, Tinghir, El Keela, M'Gouna, Dadèskloof, Ouarzazate, Zagora, Aït Benhaddou, Marrakech, Essaouira, El Jadida en eindigen weer in Casablanca.

De groep samenstelling is 20 personen. De leeftijd tussen de 29 - >55 jaar.

De hotellijst die we hebben gekregen zijn we gelijk gaan kijken hoe ze er uitzien. We hoeven niet te klagen als we het internet geloven.

Het volgende verslag zal ook uit Marokko zijn. Wanneer weet ik niet dat ligt er aan wanneer ik achter mijn laptop zit en het belangrijkste dat er Wifi is.

• 02 September 2014 - 13:06

Jeroen Buckers:

Dat klinkt niet verkeerd Raimond en als ik dat zo lees wordt het wel lekker genieten daar.
    Doet mij wel een beetje denken aan de film Casablanca met Humphrey Bogart maar in dit geval jij en Patricia.
    In ieder geval veel plezier samen en ik hoop voor jullie dat het een gezellige groep is waar jullie mee gaan.

Greets jeroen

• 03 September 2014 - 19:43

Rien Van Meenen:

Ja het is bijna zover, ziet er allemaal goed jullie doen wel veel plaatsen aan dus weer foto's maken, geniet er samen lekker van
    papa

• 11 September 2014 - 19:50

Rien Van Meenen:

Hoi Raimond en Patricia,
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen, mooi weer ook een fijn begin. Eerste uitstap is ook leuk geweest gelijk met de groep gaan uiteten mekaar een beetje leren kennen.
    Groeten en veel kijk plezier Papa