De volgende dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu De volgende dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

De volgende dagen

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

27 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

We gaan weer verder met het verslag.
Marrie ik had een pet op en dronk genoeg alleen had ik aan het begin van de tocht al hoofdpijn.

Dinsdag 26 oktober
Ik werd om 6:30 uur al wakker. Even aankleden en dan ontbijten. Ans was deze nacht ziek geworden. Ze had uitdrogingsverschijnselen dus werd er besloten dat zei met de reisbegeleider terug gaat naar het hotel. Wij gingen onze tassen inpakken want vananacht slapen we in een andere 5 steren hotel.
We vertrokken om 9:00 uur. eerst gingen we langs een school. Daarna gingen we verder lopen. Dit ging behoorlijk zwaar want het zal vandaag een zware dag worden. Waar we veel zouden klimmen. Na 2 uur lopen kwamen we tussen de rijstvelden lopen en in de hoek daarvan dussen de bossen gingen we dan lekker zitten en werd de lunch klaar gemaakt. Na een uur daar gezetten te hebben gingen we verder lopen. We Zouden ongeveer een uur over doen om bij de waterval te komen. Op een berg kwamen we nog een slang tegen van ongeveer 50 cm. Dan alleen nog naar beneden ging het ineens regenen. Behoorlijk lang en hard dus de regenjassen werden tevoorschijn gehaald. Waardoor het pad glad werd. Een aantal zijn toen ook gevallen. Daarna waren we bij de waterval waar we even konden uitrusten en drinken. het was weer droog na een een halfuurtje weer verder. Alleen waren we nog geen 5 minuten verder moesten de schoenen uit want we gingen door het water lopen daarna de schoenen weer aan en verder de berg weer op. We kwamen na 3/4 uur bij het volgen de locatie waar we lekker konden slapen. Deze was nog mooier omdat we zo over de vallei konden kijken. Eerst even het bed opmaken en daarna even een douche pakken. Dan natuurlijk met koud water maar dat maak dan ook even niet uit. om even 18:30 uur gingen de kaarsjes aan en kwam het eten. Daarna nog even wat gedronken en even om 20:30 uur het bed opgezocht. Nu zonder hoofdpijn maar nog steeds in een uitstekend bed. Gewoon op een dus matrasje met daaronder een plak.

Woesndag 27 oktober
Ik werd om 6:00 uur wakker en nog niet zo veel later ook Sandra. Even aankleden en dan het bed afruimen en dan alles weer in de tas doen. Even een lekker ontbijtgenomen en dan gingen we even om 8:00 uur vertrekken. We zouden vandaag meer afdalen. In het begin ging dat best goed maar opeens toch weer klimmen. Dan ineens tussen de bossen weer naar benednen kreeg ik eigenli kte horen dat Sandra hoogtevrees had. Zeker als ze op een berg loopt. Dus voor haar net lopen dan kwam het allemaal goed. We kwamen we bij een waterval daar even drinken en dan weer verder. Even eenstukje door een dorp en kwamen we bij de truck. Een tocht van 3/4 uur kwamen we op de plek waar we met bamboevlotten gaan varen. De zwembroek aan en dan met 3 man per vlot varen. Sandra en Ad gingen niet mee die gingen verder met de truck. Na 3/4 uur waren we klaar lekker genoten van de omgeving. Sandra had nog een nieuw huisdier gevonden een klein olifantje waar ze leuk mee gespeelt heeft. Dan nog 1,54 uur rijden kwamen we bij het hotel. Even de vuile kleding wassen en dan douchen een massage genomen en dan om 18:00 uur naar de stad wat spullen gekocht en lekker gegeten even lekker met ze tweeen daarna terug naar het hotel dan even internetten en dan lekker naar bed. Morgen de tas weer inpakken want we gaan dan weer verder.Tot een volgende keer.

• 27 Oktober 2010 - 21:42

Marry:

Hallo Raimond en Sandra,
    Weer erg leuk om de reis weer zo te kunnen volgen! Het lijkt ons een hele mooie reis!
    Wij willen jullie nog heel veel plezier toewensen en geniet er nog maar lekker van!
    Groetjes, Marry en Valentijn

• 28 Oktober 2010 - 09:37

Marc:

mooie verhaal doe wel voorzichtig, is er ook nog een voledige rust dag?

• 28 Oktober 2010 - 16:51

Pa En Ma Van Wijk:

Hoi raimond en sandra wat kun jij leuke verslagen schrijven het is net of je er bij bent erg leuk nog heel veel plezier samen liefs en groetjes van ons

• 31 Oktober 2010 - 16:15

Freddy En Linda:

Ja jong, zo een trekking is afzien. We hebben al tegen elkaar gezegd dat we dat niet meer doen want dat is nu echt geeeeeen vakantie meer. jij en Sandra zijn een stuk jonger dus dat moet wel lukken, denk ik.
    Je drinkt toch wel af en toe een biertje om de uitdrogingsverschijnselen en de hoofdpijn tegen te gaan???? Prima remedie hoor!
    Geniet ervan!!!!!!!!

• 31 Oktober 2010 - 16:28

Marcel:

leuk reisverslag ga zo door gr marcel sparta

• 01 November 2010 - 11:00

Mama En Papa:

Hoi kids we volgen jullie op de voet,pa is nog 1x naar de zaak maar dan is het echt afgelopen hoor,liefs van ons

• 04 November 2010 - 09:39

Margot: