Laatste stukje van mijn verslag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Laatste stukje van mijn verslag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Laatste stukje van mijn verslag

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

04 December 2009 | Nederland, Rotterdam

Dinsdag 1 december

Jullie zijn nog even schuldig wat ik na het het vorige slag heb gedaan.
Na dat ik het verslag heb gemaakt. Hadden Juul en ik gekeken dat er snel een film zal beginnen. Dus Mathijs gehaald en wij gingen zitten want we dachten hij is nu 5 minuten bezig. Alleen vonden we het vreemd wat een geke film we begrepen hem niet zo. Na driekwartier was de film dan ook afgelopen. Dus logische dat we hem niet echt goed konden begrijpen. Dus de tijds planning die buiten de bioscoop stond klopte dus gewoon niet. Dus zijn we maar gewoon weer over het vliegveld gaan lopen. Dus even weer wat drinken en onder tussen was het ook weer tijd om te gaan eten. Want het was nu rond 18:00 uur. Daarna richting de terminal 3 gegaan en daar gewoon gaan zitten. Even op het bord gekeken en zagen dat het vliegtuig bij gate 21 staat. Dus daar om 22:50 uur was ik daar dan ook. Dan het vliegtuig in en het bleekt dat het vliegtuig niet helemaal vol zat. Marcel die naast mij zat ik een rij naar voren dan had die net als ik twee stoelen. We gingen om 23:50 uur de lucht in. Even later kregen we ons eten en daarna proberen om te aan slapen. Helaas lukte het niet echt. Dus dan maar een beetje films kijken alleen doordat we een beetje turbulentie hadden sloeg de film elke keer een stukje over dus dat was niet echt leuk kijken. Dus dan toch maar proberen te slapen. Even om 5:45 uur laden we op schiphol. Dan de tas pakken de groep gedag zeggen en dan door de deur om dan begroet te worden door het welkomscommittee.
Hierbij kan ik kijken op een hele mooie en avontuurlijke vakantie Vietnam en Cambodja.

• 05 December 2009 - 11:02

Raimond:

mijn hemel wat heb je niet allemaal gezien?
    Heel indrukwekkend allemaal.
    groetjes Mama