volgende verslag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu volgende verslag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

volgende verslag

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

14 November 2009 | Vietnam, Hoi An

Vrijdag 13 november
De wekker ging om 6:30 uur af. Even een ontbijt genomen en dan terug op de kamer de tas inpakken we gingen vandaag weer verder. We vertrokken om 8 uur met de bus. Er zijn twee wegen naar Hoi An. De ene is door de tunnel de andere is langs de kustlijn. Deze hebben we genomen het was goed weer. We hebben ook nog even het museum Cham bezocht. Dat was best mooi om dit te zien. Daarna weer verder gereden om te gaan eten dat hebben we gedaan en zijn dan naar de grote gegaan met boedisme. daar de berg beklommen en dan een moiie panarama foto gemaakt van Chine Beach. Nu was het tijd om naar Han Hoi tegaan. Daar aan gekomen in de stad was de bus te groot om over de brug tekomen. Dus moest die keren en iedereeen gewoon door rijden al die fietsers en brommers. Dan even in een kleine tai naar het hotel. Weer een mooie kamer. Die avond uitleg gekregen over het dorp met een wandeling en dan even gaan eten. samen met Koos, Rie, Juul, en Mathijs. Dan naar het hotel terug gelopen kwam Marcel tegen met hem nog even aan de bar gezeten. Daarna kwamen Marcha, Coen, Caroline, Monique, Mark en Theo en ben om 24:00 uur gaan slapen.

Zaterdag 14 november.
De wekker ging om 6:30 uur af. Even een goed ontbijt genomen dat was ook mogelijk. Dan even de tas in orde maken want we zouden bijna met de hele groep gaan fietsen. We hadden afgesproken dat onze Vietnamse reisleider een fietstocht kon organiseren en dat was een mooie tocht. We hebben 25 km gefiets en hebben de omgeving bekeken waarde mensen wonen en hoe de groente wordt gekweekt. We hadden wel een klein beetje geluk het was bewolk en het regende soms een klein beetje later was het gewoon droog. Dan einde van de rit even een lunch en dan terug naar het hotel. Dan even wat was in de zak gedaan en weggebracht. Dan ben ik met Marscha, Coen, Theo en Karin het dorp in gegaan. We zijn kleding gaan bekijken en heb twee afritsboeken besteld die op maat worden gemaakt. Dan zijn we lekker gaan eten en even nog een biertje gaan drinken bij het hotel en dan lekker naar bed gegaan.

• 14 November 2009 - 14:53

Robert:

Hoi Raimond,

denk je dat ik die afritsbroek ook zou passen?

Veel plezier nog,

Groetjes, Robert

• 14 November 2009 - 15:08

Hallo Raimond:

ja ja 2 mailtjes op 1 dag Priscilla heeft sinterklaas binnen gehaald bij de haven en is nu aan het feesten op het plein is er helemaal vol van je ziet weer een heleboel daar geniet er lekker van ik hou Sandra wel bezig met mailen ,dikke kus Mama en papa

• 14 November 2009 - 21:42

Sandra:

He lieverd,

je bent wel druk vandaag met verslagen schrijven zeg!!
    nu zijn we weer helemaal bij en super dat het met de broeken gelukt is!

we wachten je volgende verslag weer af!!
    ga dus maar weer een hoop leuke nieuwe dingen, zodat wij dat weer kunnen lezen van je.

Dikke knuffel en kusssss