Het is dan bijna zover!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Het is dan bijna zover!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Het is dan bijna zover!!!

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

30 Augustus 2019 | Nederland, Rotterdam

Het is dan bijna weer zover de vakantie staat voor de deur.
Na turbulent jaar had ik toch besloten om dit jaar wel lekker op vakantie te gaan.

Zo beetje januari kwam het toch wel een beetje op gang. Ik was zo wat aan het kijken wordt het Europa of toch weer Azië.
Europa was meer 2 weken en wil best 3 weken weg. Azië had ik al vele landen gezien en dan kan het zijn dat ik weer een land zal kiezen waar een gedeelte al weer geweest zal zijn. Om dan kort achter elkaar zal weer een beetje tegenvallen.
In eens kwam Cuba in mijn gedachten. Had al vele verhalen gehoord nu maar de stap doen om daar maar eens te gaan kijken.

Bij de Djoser dagen wat informatie op gevraagd en al snel maar geboekt. Dan heb ik die stap al gedaan.
Hopelijk boeken er meer mensen dan zal de reis lekker door gaan.

Gelukkig waren er meerdere mensen die deze reis wilde doen.
Dus met 20 reisgenoten ga ik deze reis doen.

Had 3 weken voor mijn reis een mail gestuurd naar mijn reisgenoten die toen bekend werden.
Het gaat al heel goed we hebben al met 10 man een groepsapp. Waar we regelmatig mee communiceren.
De groep samenstelling in leeftijd tussen de 25 - 75 jaar.

De voorbereiding zijn normaal verlopen. De gebruikelijke site www.tripadvisor.nl weer bezocht. Waar staat het hotel en de beoordelingen. Dat moet je vaak met een korrel zout nemen.
Voor de rest laat ik het nu over mij heen komen. Want dat ben ik al jaren gewend.

Van de week de vlucht gegevens gekregen. Even vlucht inchecken dit kan 48 uur van te voren. Dan kan ik zien waar ik precies zit.
Sommige hebben al een stoel gereserveerd omdat ze meer ruimte willen hebben.
We hebben geen rechtstreekse vlucht naar Cuba. Eerst een vlucht naar Madrid. Dan de vlucht naar Cuba. Ik vlieg dit jaar met Air Europa.

De volgende plaatsen gaan we aan: Havana, Pinor del Rio, Cayo Levisa, Varkensbaai, Cienfuegos, Trinidad, Playa Ancon, Sanciti Spiritus, Camagürey, Sierra Maestra, Santiago de Cuba, Santa Clara en Varadero.

De hotellijst die we hebben gekregen zijn we gelijk gaan kijken hoe ze er uitzien. We hoeven niet te klagen.

Het volgende verslag zal uit Cuba komen. Wanneer weet ik niet dat ligt er aan wanneer ik achter mijn laptop zit en het belangrijkste dat er Wifi is.

  • 30 Augustus 2019 - 15:02

    Nelly :

    Hoi Raimond,
    Nog niet vertrokken, maar een leuke voorbeschouwing, ik heb het aandachtig gelezen.
    Ben benieuwd naar de leuke (spannende) verhalen die nog komen.
    Goed dat je mij er ook in deelt.

    Een super vakantie gewest.

  • 30 Augustus 2019 - 18:21

    Freddy En Linda:

    Hey Raimond, we wensen je een heel mooie reis toe.
    Cuba stond ook heel lang op ons verlanglijstje maar het is er nooit van gekomen, een gemiste kans.
    We hebben je relaas gelezen over het kiezen van een bestemming en zien nu uit naar je verdere belevenissen daar.
    Geniet ervan met volle teugen!!!
    hartelijke groetjes van Freddy en Linda
    www.reisfreaks.be


  • 30 Augustus 2019 - 20:04

    René De Vries:

    Hoi Raimond. Leuk dat je ook met mij je mooie reis wilt delen zodat ik op afstand je verhalen, belevenissen op Cuba kan volgen en het land, de vele plaatsen beter leert kennen. Het reisprogramma in Cuba zal je vast veel nieuwe en leuke en spannende momenten gaan brengen. Nieuwe ontmoetingen opleveren en indrukken. Je staat aan de vooravond van een prachtreis, goed van je, na alle privé beslommeringen, je in een nieuw avontuur gaat storten. Nogmaals hele goede reis en we reizen met jou mee. Groet van René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raimond

Hier zal een reisverslag komen van mijn reis door Indonesië. Die ik samen met Patricia gaat doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 54844

Voorgaande reizen:

03 September 2019 - 22 September 2019

Vakantie Cuba

24 September 2018 - 15 Oktober 2018

Rondreis Madagascar 2018

29 September 2017 - 18 September 2017

Rondreis Peru 2017

13 September 2016 - 02 Oktober 2016

Griekenland 2016

25 September 2015 - 16 Oktober 2015

Java, Bali & Lombok

08 September 2014 - 27 September 2014

Marokko

16 September 2013 - 05 Oktober 2013

Maleisie

18 September 2012 - 15 Oktober 2012

Indonesië

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Rondreis Oost-Turkije

17 Oktober 2010 - 09 November 2010

Thailand en Laos

06 November 2009 - 02 December 2009

Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: