Het is dan bijna zover!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Het is dan bijna zover!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Het is dan bijna zover!!!

Door: Raimond

Blijf op de hoogte en volg Raimond

21 September 2015 | Nederland, Rotterdam

Het is dan bijna weer zover de vakantie staat voor de deur.
In december gingen we nadenken welke vakantie we zouden gaan doen. Onze gedachten ging toen uit naar Zuid-India te gaan. In januari hebben we dit besproken met Djoser. Dit zal dan een mooie reis gaan worden.

Dus wij dit besproken en elke keer weer op de site kijken gaat onze reis door. Helaas 6 weken voordat we op reis gaan kreeg ik de mail. De reis gaat niet door dus of je gaat een maand later of een andere reis.
We hadden al zo gevoel dus waren al bezig waar zouden we dan naar toe gaan.
Als we gaan boeken wilde moet de reis wel door gaan. Want 2 keer in onzekerheid wilde wij niet.

Dus werd in Indonesië alleen zijn het hier verschillen de reizen naar toe.
We kwamen er uit om Bali, Java & lombok te doen.
In 2012 heb ik deze reis ook gedaan alleen met Sumatra er bij.
Dus voor mij een stukje herhaling maar dat is niet erg want er is nog zo veel te zien daar. Daarbij gaan we ook een stuk doen waar ik ook niet ben geweest.
Dus voor Patricia wordt het allemaal nieuw maar ze zal er geen spijt van krijgen.

De voorbereiding zijn iets anders verlopen zeker als je een andere reis eigenlijk voor ogen had. Daarbij ook nog in de laatste week een operatie voor de poes Mickey. Gelukkig is dit allemaal goed gegaan dus kunnen met een rustig gevoel op reis gaan.
Daarbij heb ik mijn verslag van de vorige keer weer nagekeken en op internet aan het uitzoeken geweest om zo de voorbereiding te doen.
Djoser heeft al vast een groep incheck gedaan dus hoeven wij dit niet te doen dit jaar.
We hebben een rechtstreekse vlucht naar Jakarta. We vliegen dit jaar met Garuda Indonesia.

De volgende steden doen we aan: Jakarta, Bogor, Bandung, Cirebon, Pekalongan, Semerang, Ambarawa, Magelang, Wonosobo, Yogjakarta, Solo, Blitar, Malang, Lovina, Ubud, Gili-eilanden en Senggigi

De groep samenstelling is 22 personen. De leeftijd tussen de 29 - >55 jaar.

De hotellijst die we hebben gekregen zijn we gelijk gaan kijken hoe ze er uitzien. We hoeven niet te klagen 3 hotels had ik ook op mijn andere reis. Als we het internet geloven hoeven we voor de andere hotels niet te klagen.

Het volgende verslag zal uit Indonesië komen. Wanneer weet ik niet dat ligt er aan wanneer ik achter mijn laptop zit en het belangrijkste dat er Wifi is.

• 21 September 2015 - 19:28

Marjolein:

Heel veel plezier en geniet ervan :)

• 21 September 2015 - 22:56

//marrie, Geniet Ervan, Ik Zal Jullie Volgen.:

Ga genieten.

• 22 September 2015 - 10:32

Freddy En Linda:

Hey Raimond
    In 2003 hebben we deze reis ook gedaan. Het is een prachtreis. Geniet ervan!
    We volgen je reisverslag.
    Wij zijn op de terugweg van een drieweekse rondreis in Ierland. Was ook een fantastische reis.
    Grtjs
    Freddy en Linda