Zevende verslag vanaf Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Zevende verslag vanaf Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Zevende verslag vanaf Nederland

Door: Raimond van Meenen

Blijf op de hoogte en volg Raimond

16 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Zondag 14 oktober

Ga verder met mijn verslag van deze dag.
Dan ben je op dit vliegveld dan wil je wel een fijn plekje hebben waar je dan acht uur gewoon kan zitten. Dus even op een plattengrond gekeken waren er snel uit we gaan bij Starbucks zitten. We hadden een mooi plekje. Dus wilden we hier ook graag wat drinken. Dus even navraag gedaan kan ik hier met Roepia betalen. Dat kon niet alleen met een creditcard of met Maleisië geld. Dus even naar een bank om de Roepia om te wisselen in Maleisië Ringgit. Terug naar de Starbucks om lekker een cappuccino te nemen. Dan maar even een stukje verslag schrijven je moet wat doen daar. Heel de tijd daar zitten is niet fijn dus even lekker een wandeltocht gemaakt over het vliegveld. Dus winkeltjes bekijken maar ook een oerwoud bekijken die ze daar gemaakt hebben. Dan maar weer even zitten. De buik ging weer zeggen gaan we niet wat eten. Dus met een groepje naar Burger King om wat eten te halen. Ik had net mijn bestelling kwam Joy aanlopen die had een vlucht van vier uur later. Ze was weer blij dat ze ons weer zag. Even die hamburger op eten dan maar weer met elkaar gewoon praten. Even een cappuccino genomen onder tussen ging de tijd toch wel snel. We konden om 22:25 intecken. Dus daar naar toe gelopen naar de gate. Weer even door de scanner dan het vliegtuig in. Ik zat op rij 37 in het midden van vijf stoelen. Ans en Gerard zaten naast mij. We vertrokken iets later net na 0:10 uur. Even een film kijken met eten. Daarna proberen te slapen. Ging niet helemaal lekker dus weer een film kijken. Dan weer slapen. Nu iets beter maar we waren nog niet in Nederland. Dus weer een film bekijken. Toen waren we eindelijk in Nederland. We hadden gelukkig een beetje ingehaald de tijd. Dus kwamen gewoon op maandag 15 oktober aan om 7:05 uur. Door de douane de tas pakken afscheid genomen van mijn reisgenoten. In de aankomsthal stond mijn vader. Moeders was thuis ze was iets verkouden dus wilde niet het risico nemen om ziek te worden. Dus snel in de auto want het is hier vergelijking met Indonesië best koud. Dus op weg naar Hoek van Holland een beetje mijn reis besproken met mijn vader. Dan in Hoek van Holland opnieuw de vakantie verteld aan mijn moeder. Even in de middag dan naar huis. Want nu de tas uitpakken de was doen. Dan het moeilijkste nog kijken welke foto’s er nou mooi zijn heb er ongeveer een kleine 3 duizend. Dus heb nog best wat werk aan.

Ik kan kijken op een mooie vakantie.
Deze zal ik niet snel vergeten. Als het goed is leest je dit ook in mijn verslag.
Als er mensen zijn die deze reis willen maken. Doe het dan.
Zorg er wel voor datje een goede conditie heeft het is één van de zwaarste reizen van Djoser.

  • 16 Oktober 2012 - 13:42

    J.Abbring:

    We hebben je uitgebreide verslagen met aandacht gelezen,en zijn nieuwsgierig welke foto,s je hebt geselecteerd.

    Groet Johan en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raimond

Hier zal een reisverslag komen van mijn reis door Indonesië. Die ik samen met Patricia gaat doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1007
Totaal aantal bezoekers 54859

Voorgaande reizen:

03 September 2019 - 22 September 2019

Vakantie Cuba

24 September 2018 - 15 Oktober 2018

Rondreis Madagascar 2018

29 September 2017 - 18 September 2017

Rondreis Peru 2017

13 September 2016 - 02 Oktober 2016

Griekenland 2016

25 September 2015 - 16 Oktober 2015

Java, Bali & Lombok

08 September 2014 - 27 September 2014

Marokko

16 September 2013 - 05 Oktober 2013

Maleisie

18 September 2012 - 15 Oktober 2012

Indonesië

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Rondreis Oost-Turkije

17 Oktober 2010 - 09 November 2010

Thailand en Laos

06 November 2009 - 02 December 2009

Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: