Zesde verslag vanaf hier - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu Zesde verslag vanaf hier - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Raimond Meenen - WaarBenJij.nu

Zesde verslag vanaf hier

Door: Raimond van Meene

Blijf op de hoogte en volg Raimond

14 Oktober 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zaterdag 13 oktober

De wekker had mijn ook echt nodig om 5:45 uur. Even de laatste dingen in de tas gedaan dan kon hij buiten gezet worden. Hij wordt door het hotel personeel naar de bus gebracht. Even nog een ontbijt genomen met uitzicht over zee. We vertrokken om 7:00 uur helaas waren Joop en Margriet niet ons komen uitzwaaien. Het maakte niet uit want gisteren hebben we nog vele met hun gesproken. Ze blijven nog een week daar. We deden een uurtje naar de haven. Daar aangekomen even je tas pakken. Gelukkig ging het niet zo als aan de andere kant dat ze gelijk je tas pakken. De boot op had een goed plekje met uitzicht naar voren. Soms zat ik in de zon of schaduw. We kwamen even om 13:00 uur aan in de haven. De tas gepakt lopen naar de bus daar kregen we te horen dat het ongeveer twee uur rijden is naar Kuta. Het ging best maar we deden er ook twee uur over. Dus om 15:00 uur waren we er. Ik vertelde aan Frank dat ik graag met Willem de kamer wil delen omdat ik hem in het begin van de vakantie een kamer deelde daarna niet meer. Hij vond het goed. Dus Willem navraag gedaan hij was al aanwezig. Hij vond het goed. Daarna met een klein groepje een wandeling naar het strand gedaan. Daar een restaurant opgezocht want we hadden nog geen lunch genomen. Gewoon een tosti genomen. Daarna over het strand gelopen, dan een zijstraat ingegaan zo weer terug naar het hotel. Even om 18:00 uur bij het hotel even een douch genomen. Dan even het verslag op de site gezet. Om 20:00 uur met een kleine groep gaan eten. We gingen baliaans eten. We dachten bij ons zelf het is de laatste avond op Bali gaan we ook even gek doen. We lieten ons maar even verwennen door eens goed te eten. Dit kosten dan ook wel wat met drinken was ik 200.000 Roepia = € 16,07. Het was heerlijk even na praten. Dan om 22:00 uur naar het hotel. Daar heb ik met Willem op de kamer nog even naar de film gekeken waardoor we het licht om 24:00 uur uitdeden.

Zondag 14 oktober

Ik heb de wekker niet gezet want we konden uitslapen. Was wel gewoon om 6:00 uur wakker dus even de laptop aangezet om wat te computeren. Dan even om 8:00 uur het bed uitgegaan dan naar het restaurant gegaan om te gaan ontbijten. Daar heerlijk rustig aan gedaan. We hadden de tijd. Dan terug naar de kamer de laatste dingen in de tas gedaan. Dan met de spullen naar beneden gegaan. Dezen bij de receptie neergezet. Het was pas 10:00 uur. Lekker op een bankje gezeten om een boekje te lezen. Het was 11:00 uur om dan met je spullen naar de bus te brengen. Het was het laatste ritje in Indonesië wel gezegd naar het vliegveld. Het was maar een tocht van tien minuten. Dan je tas pakken door een scanner dan even intecken. Dan weer verder lopen dan bij het volgende loket 150.000 Roepia = € 12,05 dit was voor de vertrekbelasting. Dan naar de volgende loket dit was de douane. Dan even naar de volgende loket weer door de scanner. Dan konden we eindelijk naar het vliegtuig. Ik had een goede plek zat bij de nooddeur dus meer beenruimte. We vertrokken op tijd. We waren even om 16:00 uur geland op Kuala Lumpur. Daar een beetje lopen en een rustig plekje opgezocht om gewoon de acht uur door te maken.

• 14 Oktober 2012 - 13:35

Anita:

Hoi Raimond,
    Je hebt er weer een mooie reis opzitten. Mooie foto's gemaakt. Vooral die vulkaankrater ziet er indrukwekkend uit.
    Een goede vlucht terug naar Nederland.

Groetjes Anita

• 14 Oktober 2012 - 19:17

Marcel:

nou mooi dat je het leuk heb gehad het verslag en foto,s waren leuk om te lezen welkkom in holland groetjes marcel